سرهنگ شریفی گفت: اگر بعد از سه ماه راننده دوباره شروع به رانندگی کرد و تخلفات حادثه ساز انجام داد و رفتار وی اصلاح نشد، این بار در صورت رسیدن جمع نمرات منفی به ۲۵ برسد شش ماه گواهینامه وی ضبط می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:۱۰ نمره منفی برای سواری‌ها و ۲۰ نمره منفی برای خودروهای عمومی که رانندگان آنان موادروانگردان مصرف کرده اند، در نظر گرفته شده است.
سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.
روزنامه‌های ایتالیا از عملکرد استفانو پیولی، مربی میلان در یورو دربی ناراضی بودند و از او و تیمش به دنبال باخت دو بر صفر مقابل اینتر انتقاد کردند.
روزنامه‌های غیرانگلیسی زبان از خجالت ارلینگ هالند درآمدند و برای بازی مقابل رئال مادرید به او امتیاز سه از 10 دادند.
دومین دیدار بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا نیز با پیروزی مقابل تیم قدرتمند کویت به اتمام رسید.
سرهنگ جوانبخت در خصوص حرکت با دنده عقب در بزرگراه‌ها و خطرات آن گفت: حرکت با دنده عقب جزء تخلفات حادثه ساز محسوب می‌گردد که علاوه بر جریمه، اعمال نمره منفی را نیز در بر خواهد داشت.
عضو شورای شهر تهران گفت: از عملکرد خودمان رضایت بالایی نداریم و احساس می‌کنم باید تلاش بیشتری انجام می‌دادیم.
شاید بتوان گفت مهم‌ترین دلیل رسیدن فولاد به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا عملکرد دفاعی فوق العاده این تیم بوده است.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
به گفته عضو شورای شهر تهران نمره شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی قابل قبول نیست و کمبود شدید این ناوگان نشانگر مدیریت نادرست است.
تیم فوتبال پورتو در هفته پانزدهم لیگ پرتغال برابر حریفی که ۱۰ نفره بود از رسیدن به پیروزی بازماند و دو امتیاز مهم را از دست داد.
سیدجلال ساداتیان، کارشناس مسائل خاورمیانه و سفیر اسبق ایران در انگلیس معتقد است که دولت سیزدهم نتوانسته توازن را در روابط خارجی با سایر کشورها برقرار کند و همین مساله به نقطه ضعف فعلی جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران در حالی قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ آذربایجان شد که چندی پیش تیم امید ایران هم با وجود تغییرات مدیریتی توانست، قهرمان جهان شود.
نمره قابل قبول برای هوای تهران
یک‌سال از آغاز دولت سیزدهم که با وعده‌های متنوعی در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و روابط‌ بین‌المللی روی کار آمد، می‌گذرد.
مدافع چپ تیم فوتبال پرسپولیس تبدیل به یکی از کم نقص‌ترین بازیکنان این تیم در هفته های ابتدایی لیگ برتر شده است.
وزیر دادگستری در خصوص اقدامات وزارت دادگستری در رابطه با حقوق کودکان و واگذاری و رها کردن کودکان در ماه‌ها و روز‌های اخیر در خیابان‌ها گفت: وزارت دادگستری وطیفه هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در رابطه با حقوق کودک را دارد. باید در راستای حمایت و ساماندهی کودکان کار تلاش کنیم و نمره منفی به خودم و دستگاه‌های متولی در حوزه حقوق کودکان کار می‌دهم چرا که وضعیت کودکان کار به هیچ وجه مناسب نیست.
وزیر دادگستری در رابطه با وضعیت کودکان کار گفت: در این رابطه به خودم و دستگاه‌های متولی نمره منفی می‌دهم.
نمره منفی در چه صورت باعث ابطال گواهینامه می‌شود؟
رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص نمرات منفی و تبعات ناشی از آن گفت: گواهینامه راننده متخلف بعد از سه مرحله با کسب ۲۰ نمره منفی باطل خواهد شد.
آخرین گزارش منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نشان می‌دهد که شرکت ایران خودرو دیزل بار دیگر موفق به بهبود کیفیت و کاهش نمره منفی در اتوبوس آتروس شده است.
معاملات سهام بانک دی از اواخر مهرماه ۱۴۰۰ متوقف شد و این نماد تا به امروز بازگشایی نشده است. سهامداران این نماد بار‌ها با پیام‌هایی که ارسال کردند خواستار پیگیری آخرین خبر‌ها از بازگشایی این نماد شدند و خبرنگار نبض بورس این موضوع را از فرابورس پیگیری کرد.
بزرگ‌ترین اقتصاد اروپا از رشد جاماند!
محسن پیرهادی عضو مجمع نمایندگان استان تهران نیز با اشاره به حضور میدانی خود و تعدادی از نمایندگان استان تهران در محل امامزاده داوود گفت: متاسفانه امامزاده در حریم رودخانه و بخشی از آن در مسیل قرار دارد؛ براساس گزارشات آخرین لایروبی در سال ۹۸ صورت گرفته و بعد از آن دیگر لایروبی انجام نشده است و مسیر رودخانه طولانی و در نقطه‌ای که مسدود شد، مسطح بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ